Kjøpsbetingelser
Betingelser og vilkår under denne siden gjelder for www.kompanii.no og er basert på
forbrukerkjøp som er regulert i forbrukerkjøpsloven.
Generelt:
Kompanii (Valentino AS) reserverer seg for eventuelle feil i varebeskrivelsen og forbeholder
oss retten til prisendringer uten varsel. Vi tar forbehold om at varer kan bli utsolgt.
Dersom Kompanii ikke kan levere i henhold til din bestilling, forbeholder Kompanii
seg retten til å kansellere hele eller deler av bestillingen. Beskjed om dette blir gitt på e-
post eller telefon.
Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpsvilkår og samtykker til at navn
og mailadresse registreres i Kompanii sitt kunderegister.
Priser:
Alle priser er inkludert norsk merverdiavgift.
Ordren gir deg oversikt over alle kostnader ved bestilling.
Alle priser er oppgitt i norske kroner, men eksklusiv frakt.
Totalsum inkludert frakt vil stå spesifisert i ”Handlekurven” ved checkout.
Frakt & Levering
Kompanii sender med PostNord og Posten, vi tilbyr også gratis Klikk & Hent i vår butikk i Arendal.
Vi tilbyr følgende leveringsmetoder:
- Postnord – Nærmeste hentested: 79kr (Gratis ved ordre over 1000kr)
- Posten – Pakke til hentested: 99kr
- Posten – Pakke levert hjem: 149kr
- Klikk & Hent Kompanii Arendal: Gratis
Varekjøp er for tiden kun mulig til postadresser i Norge.
Leveringstid:
Forventet leveringstid er 2-4 dager virkedager fra pakken sendes fra oss (mandag-fredag). Dette er gitt at varen er på lager. Om varen ikke er på lager vil du bli kontaktet av oss. Ved forsinkelser under transport kan det forekomme avvik på forventet leveringstid. Ved høytider kan transporten ta lenger tid, vil vil opplyse om frister når det er aktuelt.
Sporing:
Når varene er klargjort for utsendelse, sender vi leveringsbekreftelsen på e-post som kunden har
oppgitt. Det vil så gå noe tid før pakken er sporbar. Vi anbefaler å laste ned Postnord-appen og Posten-appen, der finner man status på pakken din.
Kundeopplysninger:
For å kunne handle hos Kompanii, må du fylle ut alle obligatoriske felt i kunderegistreringen.
Dersom vi ikke får din e-postadresse, kan vi ikke sende noen ordrebekreftelse, og vi kan
heller ikke informere deg om leveringsforsinkelser eller om deler av din bestilling ikke kan
leveres.
Hver gang du bestiller fra Kompanii, bør du kontrollere at de oppgitte adresseopplysningene er riktige.
Kundeopplysningene du registrerer hos Kompanii benyttes i ordrehåndtering og fakturering,
for informasjon, markedsføring og annet som fører til at våre tjenester kan fungere så bra
som mulig. Kompanii garanterer at ingen andre får tilgang til å benytte kundeopplysninger
til markedsføringsformål. Kompanii selger verken e-postadresser eller andre opplysninger.
Angrerett:
Vi tilbyr 30 dager returrett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ønsker å returnere noe vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres innpakket og i samme stand som når du mottok varen.
NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt som feks. undertøy. Ved retur av sko eller solbriller skal den originale esken også returneres. Esken skal ikke teipes eller limes på.
Retur & Bytting:
For å utføre en retur gjør du følgende:
- Fyll ut og legg ved vedlagt angrerettskjema
- Opprett returetikett i vår returportal: https://return.shipmondo.com/kompanii
- Skriv ut returetiketten og fest den på pakken.
- Lever pakken på ditt nærmeste post-i-butikk eller postkontor.
- Vi krediterer så fort vi mottar varen.
Hvis du ønsker å bytte en vare:
- Bestill ny ønsket vare i nettbutikken.
- Returner den gamle varen.
- Vi tilbakebetaler for varen på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.
Du kan returnere og bytte varer gratis i vår butikk i Arendal. Husk å fylle ut angrerettskjema.
Reklamasjon:
Dersom det er en feil med varen du har kjøpt hos oss ber vi deg ta kontakt så snart du oppdager feilen. Hvis en vare fra Kompanii skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir
rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Du har 2 år reklamasjonsrett, reklamasjonsretten bortfaller ved unormal slitasje eller brukerfeil.
Ved reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvittering samt bilde av reklamasjonen til [email protected] slik at vi får sett på saken. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjon.
Nyttige lenker:
Angrettskjema: Angrerettsskjema
Returportal: Link til portalen for returnering av vare